1e paar dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van doreen buis - WaarBenJij.nu 1e paar dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van doreen buis - WaarBenJij.nu

1e paar dagen

Door: doreen

Blijf op de hoogte en volg doreen

11 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

Hier even een overzichtje wat ik gedaan heb de afgelopen dagen...
Woensdag 8 januari ben ik op het vliegtuig gestapt op weg naar Kaapstad, eerst nog een tussenstop in Parijs gemaakt, ik dacht een nachtvlucht kan ik lekker slapen, maar jammer hoor 2 kinderen achter me die bijna heel de reis hebben gehuild. Dus toch maar niet geslapen en lekker de big bang theorie gekeken in het vliegtuig.
Hier aangekomen werd ik opgehaald door 2 andere meisjes die hier ook zijn via de health promoters. Aangekomen bij het studentenhuis, in gechecked en me spullen op de kamer gezet, smiddags werd ook netjes me auto afgeleverd.. die dag niet veel gedaan, was moe van de reis en ben lekker optijd gaan slapen.
Vrijdag 10 januari: eerst wilde ik met me auto weg gaan, maar hij wilde niet starten, had ik me lichten aangelaten.. gelukkig hebben aardige mensen mij geholpen, en daarna ben ik een rondje gaan rijden in de buurt wat er allemaal is..
Vandaag 11 januari, ook ff wezen sightseeing doen, en nu wat verder langs de kust, ff op het strand wezen kijken, was lekker 27 graden, dus er warm genoeg voor.. nog gekeken of ik de witte haaien zag maar helaas niet gezien..
Dit was het wel zo'n beetje, ja het rijden aan de linkerkant is Eerg lastig, vooral bij bochten moet je goed opletten..
Morgen ook nog een beetje hier rond kijken en dan begint maandag het echte werk hier, ben benieuwd hoe het is!

Nou doeg doeh

  • 11 Januari 2014 - 21:32

    Patricia:

    Olaaaatjes,

    leuk allemaal te lezen zeg. Veel plezieren hou ons lekker op de hoogte. Veel plezier maandag en voorzichtig zijn he. Doeidoei

  • 12 Januari 2014 - 09:39

    Joke :

    Hoi hoi,
    Tja, dat links rijden lijkt me erg lastig.
    Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Veel succes maandag en geniet ervan.
    Dikke kus Joke

  • 12 Januari 2014 - 14:09

    Hans Willemse:

    He Doreen,

    Zie dat Joke al gereageerd heeft !
    Fijn dat je er bent. Zal wel druk in je hoofd zijn, om al die indrukken te verwerken /
    Lekker weer daar ! En voor komende week succes met wat je gaat ondernemen.
    Laat voor het meeste het reageren aan Joke mee. MAAR ik gluur zeker mee !!!!
    op je site. groetjes.........Hans...........

  • 12 Januari 2014 - 20:05

    Anjo En Lou:

    Heey Door......leuk hoor zn verslag. Heb een beetje deja vue. Heb bijna dagelijks onze kapster gevolgd, toen ze een jaar op reis ging. Hartstikke leuk......dus zal ik zeker kijken als jij een berichtje geplaats hebt. We wensen je heel veel succes morgen en we hopen dat je snel je draai kan vinden. P.s. niet al te bruin worden hoor daar op het strand. Hihihi groetjes, an en lou

  • 14 Januari 2014 - 10:00

    Nel:

    Fijn dat je goed bent aangekomen en nog even tijd hebt om de omgeving te verkennen. Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken de komende maanden. Pas goed op jezelf en vergeet vooral niet te genieten. fijne tijd Groetjes Nel

  • 19 Januari 2014 - 14:41

    Netty:

    Hallo Doreen!
    Klinkt heerlijk allemaal!
    Wel even schrikken van je auto!:) dat zal je geen tweede keer doen!
    Ben je al aan het werk?
    Ben benieuwd hoe je het vind.
    Groetjes hoor ! Net x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

doreen

Hallo, Ik ga proberen hier wat bij te houden van de 3 maanden dat ik Zuid-Afrika ben

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 3296

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 31 Maart 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: